Практично безшумний ракетний підводний
крейсер стратегічного призначення До-18 «Карелія» вийшов на заводські ходові
випробування. У К-18 на відміну від попередників збільшена можливість з
виявлення підводних човнів супротивника, значно
Практично безшумний ракетний підводний крейсер стратегічного призначення До-18
«Карелія» вийшов на заводські ходові випробування. У К-18 на відміну від
попередників збільшена можливість з виявлення підводних човнів супротивника,
значно підвищилися забезпечення живучості та ядерної безпеки. Крім того,
виконана модернізація ракетного комплексу.
Субмарина проходила модернізацію в Центрі судноремонту «Зірочка» в
Северодвінську Архангельської області. Роботи по середньому ремонту й
модернізації підводного човна велися з жовтня 2004 року в рамках
держоборонзамовлення. У листопаді 2008 року крейсер був виведений з елінгу.
За інформацією РІА «Новости», під час ремонту й модернізації підводного
ракетоносця «Карелія» було виконано близько сотні впроваджень, що поліпшують
тактико-технічні характеристики корабля.
«Сьогодні підводні ракетоносці проекту 667БДРМ є основою морської складової
стратегічної ядерної тріади. Після ремонту човна знову можуть виконувати свої
бойові завдання протягом десяти років », - зазначають військові.
Підводний човен може бути передана флоту наприкінці нинішнього - початку
майбутнього року. Ракетний підводний крейсер стратегічного призначення До-18
проекту 667БДРМ шифр - «Дельфін» (за класифікацією НАТО - «Дельта-4»), був
закладений на Севмашпредприятие в 1987 році. Через два роки відбувся спуск
корабля на воду, а 11 жовтня 1989 року на ракетоносців було піднято
Військово-морський прапор і корабель увійшов до складу ВМФ.
«Карелія» - вже п'ята човен проекту 667БДРМ, що проходить ремонт у Центрі
судноремонту «Зірочка». Раніше підприємство виконало середній ремонт з
модернізацією підводних крейсерів К-51 «верхотуру», К-84 «Єкатеринбург», К-114
«Тула», К-117 «Брянськ».